درمان دیالیز جایگزین برای یک بیمار با کراتینین سطح 520
نوشته شده توسط : Andy

درمان دیالیز جایگزین برای یک بیمار با کراتینین سطح 520

سوال: سن مادر من 52 سال است. او بیماری کلیوی را برای 6-7 سال دارد. من گفته شد که سطح کراتینین او 250 در گذشته، اما در حال حاضر آن را 520. دکتر به ما گفت برای رفتن به فیستول و به فکر می کنم در مورد پیوند است. مادر من از دیابت و فشار خون بالا رنج می برد. آیا راهی برای بازگشت کلیه وجود دارد؟ هر راه برای کاهش سطح کراتینین همکار من +79 *******، پست elena***@mail.ru.

شما پیامی در مورد پرونده مادر خود گذاشتهاید، جای دیگری برای او وجود دارد. ما می توانیم بر روی گوشی صحبت کنیم، شماره تلفن شما چیست، و چه زمانی برای صحبت کردن مناسب است؟ این یک درمان هومیوپاتی نیست، بلکه ایمونوتراپی است.

در میان این درمان ها، طب گیاهی چینی اساسی است، و آن را بسیار متفاوت از دولت سنتی است. این درمان از گیاهان دارویی چینی ساخته شده و به ذرات کوچک تبدیل شده است.

به طور خلاصه، مواد تشکیل دهنده فعال می تواند حساسیت بدن به انسولین را بهبود بخشد، کاهش غلظت خون و ترویج گردش خون در کلیه ها، بازگرداندن تعادل بین NO و اندوتلین از سلول های اندوتلیال، بنابراین فشار خون می تواند بهبود یافته، و این عوامل التهابی و استفاده از مواد مضر در کلیه ها می تواند انحلال سلول های کلیه می توانند محافظت شوند، بنابراین عملکرد کلیه می تواند محافظت و بهبود یابد. اساسا آن مربوط به جنبه ها است:

1. رگ های خونی را رقیق کنید، بدن ما به گردش خون خوب و همچنین این سلول های کلیه بستگی دارد. با این حال، زمانی که کلیه های آسیب دیده، رگ های خونی و مویرگ ممکن است آسیب دیده و قرارداد، بنابراین قدرت می تواند سلول های کلیه برسد. گسترش عروق خونی، سلول های کلیه را می توان محافظت کرد.

2. ضد التهابی، هنگامی که سلول های کلیه آسیب دیده است. التهاب وجود دارد می تواند رخ دهد، چرا که بیشتر آسیب کلیه ها آسیب دیده، پس از آن باید محدود شود، در واقع، طب چینی خواهد شد در رابطه با طب غربی استفاده می شود.

3. ضد انعقاد اگر بیش از حد بسیاری از عوامل التهابی و عوامل همراه وجود دارد، غلظت خون ممکن است افزایش یابد، است که بسیار آسان برای ایجاد ترومبوز.

4. این ماتریکس مجتمع پیچیده و پرولیفراتیو را تجزیه کنید، رسوب آنها می تواند خونریزی حادتری را به این سلول های کلیه ایجاد کند.

این یک پاسخ خام یک درمان جایگزین برای بیماران دیالیزی با سطح کراتینین بالا 520. اگر شما نیاز به کمک بیشتر، پیام زیر را ترک و یا فقط ارسال یک ایمیل Asya.yue@mail.ru، واتساپ 8613292893707.





:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: